Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edwin7 - 16-09-2020 17:11:03
Vakantie & Reizen

Voordeeluitjes Oplichting?

Bij voordeeluitjes.nl probeerde ik een paar vakanties te regelen, eerst gewoon een vraag per email, maar er kwam na 3 dagen nog geen antwoord (antwoord-email kwam 9 dagen later!) dus ik dacht, dan maar bellen. dit gesprek kost u 25cpm met een maximum van 5 euro plus de belkosten van de provider. 5 euro komt neer op 20 minuten en daarna zou het gratis zijn om in de wacht te staan dacht ik, lijkt me wel logisch in ieder geval. begon met nog 3 wachtenden voor u, na 11 minuten nog 1 wachtende voor u, ik had dus al 2,75 geinvesteerd dus dacht dat ik beter kon blijven hangen want als ik nog een keer opnieuw bel dan ben ik ook niet direct aan de beurt. ik had de tijd op de stopwatch opgenomen en precies na 20 minuten wordt de verbinding door voordeeluitjes verbroken. ik voel me verschrikkelijk belazerd, en heb een nette email naar voordeeluitjes geschreven of ze mij willen terugbellen, geen antwoord, niets nada.

na 9 dagen krijg ik een email als antwoord op mijn vakantie-aanvraag en wat schets mijn verbazing dat er dit staat:

 


echter zijn we u graag van dienst met het boeken van alle accommodaties achter elkaar. hiervoor kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij de hotels direct voor u kunnen benaderen om de beschikbaarheid na te gaan.


wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.30-22.00 uur, en op zaterdag en zondag van 10.00-22.00 uur.

het probleem bij voordeeluitjes is dat de kalender met beschikbare data voor de hotels niet juist is, maar zij dat nog moet navragen bij het hotel. vorig jaar ook problemen mee gehad, paar bestemmingen achter elkaar geboekt bij voordeeluitjes bleek dat de data niet beschikbaar waren en ik 3 dagen op antwoord moest wachten omdat het hotel zogenaamd 3 dagen niet bereikbaar was, daar ga je dan met je planning van je vakantie.

is het mogelijk om de belkosten terug te claimen? dit ruikt toch naar oplichting als ze je 20 minuten laten wachten en dan de verbinding verbreken bij het hun maximaal te claimen bedrag van 5 euro