Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el-zorro
el-zorro - 20-09-2020 02:00:12
Winkels & Webshops

mensen die uitleg van hun fout in studio moeten doen

 


als er in de studio mensen komen die uitleg moeten geven als veel mensen niet goed zijn geholpen


dan verteld zo iemand altijd hoeveel klanten hij of zij heeft en dat het bij de meeste mensen wel dingen goed zijn gegaan


dat interesseert de mensen niet die hun verhaal doen die in de studio zitten


als iemand dat zegt moet de presentator gelijk het gesprek onderbreken
en zeggen dat interesseert deze mensen niet omdat met deze uitspraak het probleem van die mensen hier mee niet is opgelost  


dat zouden ze in de studio ook moeten zeggen


als een werknemer  9 van de 10 keer wel alles goed doet zegt de leidinggevende chef


ook dat het hem dat niet interesseert dat die ene  fout erger is dan al die ander 9 keren dat  het wel goed is gegaan 


dit zouden kantoorpersoneel onderling ook gewoon te elkaar moeten zeggen personen om elkaar te corrigeren
die dit ook normaal tegen andere werknemers zeggen


kantoorpersoneel vinden dat zo overal mee weg mogen komen en wel fouten mogen maken
omdat ze een kantoor functie hebben en daarom vinden dat ze misbruik mogen maken van hun autoriteit
omdat de directie ze nooit op de vingers tikt voor hun foute
hij moet ook er voor zorgen dat zijn kantoor personnel ook gewoon de praktijk regels moeten hanteren en niet altijd hun hand boven hun hooft houd
dat zou anders moeten kantoor personeel moet net als gewone werknemers zowel theorie als praktijk regels kennen
en ook zo handelen zodat ze weten waar ze het over hebben
zodat ze de problemen ook kunnen oplossen zoals het in praktijk werkt en zich niet moeten verschuilen achter de theorie regels die die ze hebben geleerd
deze werken meestal niet zo letelijk in praktijk van praktijkzaken weten ze nooit wat dat moet veranderen