Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MH
MHK - 20-09-2020 12:31:20
Vakantie & Reizen

Boeking bij website sturen me door voor afhandeling met lokale organisatie?

Ik heb een vakantie (losse accomodatie) geboekt bij www.holidu.nl.
nu is onze reis afgelopen mei niet door gegaan (zoals ik natuurlijk niet de enige ben door corona ;)). 
wij hebben geprobeerd om onze boeking te annuleren en kosten terug betaald te krijgen, helaas is dit geen optie. en krijgen wij een voucher. het volledige vakantiebedrag is betaald van circa 2.500 euro en daar hebben we nu een voucher voor gekregen. 
nu proberen wij om de vakantie om te boeken naar een alternatieve datum, dit kan niet, want betreffende accomodatie is dan niet beschikbaar - alternatieve accomodaties kan wel, maar helaas kan holidu ons daarbij niet helpen en verwijst ons naar seashell. 

seashell is degene aan wie we ook de betaling hebben gedaan (rechtstreeks), maar via de website holidu hebben we de boeking gedaan. 

voor mij is het onduidelijk wie hier nu mijn aanspreekpunt moet zijn om mij te helpen bij een oplossing. is dit holidu, bij wie we op de website de boeking hebben gedaan, of is dit seashell, aan degene die we betaald hebben?