Boeking bij website sturen me door voor afhandeling met lokale organisatie?
Ik heb een vakantie (losse accomodatie) geboekt bij www.holidu.nl.
Nu is onze reis afgelopen mei niet door gegaan (zoals ik natuurlijk niet de enige ben door Corona ;)).
Wij hebben geprobeerd om onze boeking te annuleren en kosten terug betaald te krijgen, helaas is dit geen optie. En krijgen wij een voucher. Het volledige vakantiebedrag is betaald van circa 2.500 euro en daar hebben we nu een voucher voor gekregen.
Nu proberen wij om de vakantie om te boeken naar een alternatieve datum, dit kan niet, want betreffende accomodatie is dan niet beschikbaar - alternatieve accomodaties kan wel, maar helaas kan Holidu ons daarbij niet helpen en verwijst ons naar Seashell.
Seashell is degene aan wie we ook de betaling hebben gedaan (rechtstreeks), maar via de website Holidu hebben we de boeking gedaan.
Voor mij is het onduidelijk wie hier nu mijn aanspreekpunt moet zijn om mij te helpen bij een oplossing. Is dit Holidu, bij wie we op de website de boeking hebben gedaan, of is dit seashell, aan degene die we betaald hebben?
Hallo Mhk ,
Informatie over Covid-19 / Coronavirus
Als zoekmachine organiseren wij boekingen met aanbieders van vakantiewoningen zoals Novasol, Belvilla en Interhome. Wanneer u niet kunt reizen vanwege Corona-beperkingen, zal de aanbieder van het door u geboekte vakantiehuis u meestal een gratis omboeking aanbieden. Stuur de omboekings- of annuleringsaanvraag rechtstreeks naar de in de boekingsbevestiging vermelde aanbieder van het vakantiehuis. De omboekings- of annuleringsvoorwaarden van de aanbieder van het vakantiehuis zijn van toepassing
Lees hier de voorwaarden vam Holidu , klik op de rode regel .
https://www.holidu.nl/gtc
Het klinkt alsof Holidu een marktplaats voor accomodaties is. Je zoekt via Holidu, maar doet zaken met de accomodatie. In dat geval moet je het in inderdaad met de accomodatie regelen.
Goedemorgen,
Wat jammer dat ook uw reis geen doorgang heeft kunnen vinden in verband met het Corona-virus, en wat vervelend dat het niet duidelijk is wie uw aanspreekpunt is in deze situatie.
Holidu is een online zoekmachine voor vakantiewoningen en toont het aanbod van verschillende aanbieders.
Reserveringen die via onze website worden gemaakt, worden rechtstreeks naar de beheerder van de gehuurde woning gestuurd.
Deze reserveringen worden dus gemaakt onder de algemene voorwaarden van de aanbieder, en ook de annuleringsvoorwaarden van de aanbieder zijn van toepassing.
In uw geval is de aanbieder Seashell. Seashell helpt u graag verder met het aanpassen van uw boeking.
Om uw privacy betreffende de boeking te waarborgen, kunt u ons een nieuw bericht sturen via service@holidu.com wanneer u nog verdere vragen heeft.
Wij helpen u uiteraard graag verder!
Met vriendelijke groet,
Uw Holidu Team
Dank voor uw reactie.
Ik heb een week geleden een mail verzonden naar de betreffende organisatie (seashell). Na 3 dagen nog geen reactie of bevesting van ontvangst van de mail gehad dus een friendly reminder gestuurd. Tot op heden nog niets ontvangen.
Hoe kijkt u dan naar de rol die Holidu hierin speelt?
Alvast heel erg bedankt voor uw reactie.
Mvg, Mari-Helène Kooi
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer