Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Retour wel/niet aangekomen
Een hele tijd geleden heb ik een pakketje retour gestuurd naar een webwinkel (letsleds). volgens de track&trace van postnl is het pakketje meteen de volgende dag geleverd. volgens het bedrijf is het pakketje echter nooit aangekomen, en daarom weigeren ze me mijn geld terug te geven. postnl kan me hier ook niet bij verder helpen, aangezien het pakketje niet verzekerd of aangetekend verzonden was.
is er iets wat ik hier nog aan kan doen? of moet ik maar accepteren dat ik het geld kwijt ben en voortaan alles aangetekend retourneren?