Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M.
M. Kramer - 18-10-2020 17:52:19
Winkels & Webshops

Klacht retourbeleid mediamarkt.

ik heb vandaag 18 oktober een samsung televisie gekocht bij de mediamarkt. bij thuiskomst de tv netjes volgens de voorschriften uitgepakt en neergezet. op het moment dat ik de tv aanzette was het hele beeld vol met strepen en plekken. gelijk gebeld en mediamarkt bleef volhouden dag ik met de tv terug moest komen in de originele onbeschadigde doos. zo gezegd zo gedaan. bijnde servicebalie werd mij gelijk even medegedeeld dat het allemaal mijn fout was en er ook zeker valschade te zien was. de tv wordt opgestuurd ter reparatie en de kosten zijn voor mijzelf..........best knap voor een tv van nog geen 1,5 uur oud. 



heeft iemand ervaring met de zelfde manier van doen van de mediamarkt en kan ik hier iets tegen beginnen aangezien ze mij vertelden dag het zomaar een reparatie van €1000,- kan zijn. 



alle hulp en advis is welkom.