Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bj
Bjorn-56 - 22-10-2020 12:30:11
Vakantie & Reizen

Door covid geen bezoek aan dierentuin, geld terug vervallen kruitvat codes?.

wij hebben in februari 12 codes aangekocht voor bezoek aan dierentuin antwerpen bij kruitvat  geldig tot 12 juli. door covid was bezoek niet toegestaan, dierentuin was dicht in de periode dat we wilden gaan. . kruitvat gaf, op ons verzoek van geld terug,in april het volgende aan. \


 


op 29 apr. 2020 om 15:17 heeft kruidvat klantenservice <vragen@kruidvathelpt.nl> het volgende geschreven:



beste meneer vosters,


ik begrijp dat u liever uw geld terug wilt maar dat is op het moment helaas niet mogelijk. wij zijn nog in overleg met de dierentuinen wat zij willen gaan met de kaartjes die iedereen heeft gekocht. 


ik begrijp dat u liever een ander antwoord had gehad maar op dit moment heb ik die nog niet.


ik wens u een fijne dag.


vriendelijke groet,

petra houben 
kruidvat klantenservice
 wij hadden verwacht terug koppelingvan kruitvat  vwb de uitkomst van de gesprekken met de dierentuinen
de diertuin gaf op ons verzoek van informatie aan dat de geldigheid van de tickets was verlengd tot 31 december
 aangezien de codes en hun geldigheid correspondeerden met de geldigheid van de tickets  zou volgens ons alsnog de tickets moeten kunnen worden aangeschaft. oi blijft kruitvat in deze in gebreken aangezien ze nu zeggen jammer joh de termijn is verstreken.