Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 12:30
Vakantie & reizen
Door covid geen bezoek  aan dierentuin, geld terug vervallen kruitvat codes?.

Door covid geen bezoek aan dierentuin, geld terug vervallen kruitvat codes?.

Wij hebben in februari 12 codes aangekocht voor bezoek aan dierentuin Antwerpen bij kruitvat  geldig tot 12 juli. Door Covid was bezoek niet toegestaan, dierentuin was dicht in de periode dat we wilden gaan. . Kruitvat gaf, op ons verzoek van geld terug,in april het volgende aan. \


 


Op 29 apr. 2020 om 15:17 heeft Kruidvat Klantenservice <vragen@kruidvathelpt.nl> het volgende geschreven:


LOGO KRUIDVAT


Beste meneer Vosters,


Ik begrijp dat u liever uw geld terug wilt maar dat is op het moment helaas niet mogelijk. Wij zijn nog in overleg met de dierentuinen wat zij willen gaan met de kaartjes die iedereen heeft gekocht. 


Ik begrijp dat u liever een ander antwoord had gehad maar op dit moment heb ik die nog niet.


Ik wens u een fijne dag.


Vriendelijke groet,

Petra Houben 
Kruidvat Klantenservice
 Wij hadden verwacht terug koppelingvan kruitvat  vwb de uitkomst van de gesprekken met de dierentuinen
De diertuin gaf op ons verzoek van informatie aan dat de geldigheid van de tickets was verlengd tot 31 december
 Aangezien de codes en hun geldigheid correspondeerden met de geldigheid van de tickets  zou volgens ons alsnog de tickets moeten kunnen worden aangeschaft. Oi blijft kruitvat in deze in gebreken aangezien ze nu zeggen jammer joh de termijn is verstreken.
 

3125 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2020 om 12:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar als de dierentuinen zeggen dat de tickets nog geldig zijn, dan kunt u toch gaan?

getty
door getty Oct 22, 2020 om 12:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Nou dit dus

Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 13:22
Antwoorden / 1 Vragen

nee want we hebben slechts codes en deze moeten worden ingewisseld voor tickets. Aangezien de dierentuin daar akkoord mee gaat begrijpen wij het probleem niet

rj
door rjw - Oct 22, 2020 om 12:59
3280 Antwoorden / 5 Vragen
2

En mensen blijven maar als kippen zonder kop persoonsgegevens publiceren. En maar klagen over privacyschendingen....

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 22, 2020 om 13:28
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

In deze link ziet u onderaan bij COVID-19 dat u welkom bent als u uw  bezoek reserveert.
https://www.zooantwerpen.be/nl/veelgestelde-vragen/

Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 13:34
Antwoorden / 1 Vragen

het klopt aan de dierentuin ligt het niet. Kruitvat weigert de codes om te ruilen voor de tickets

diumenge
door diumenge - Oct 22, 2020 om 13:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Heb je dan al recent contact met KV hierover gehad? Die mailwisseling is een half jaar oud tenslotte.

Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 14:01
Antwoorden / 1 Vragen

ja vorige week gebeld en na uitblijven reactie vandaag weer. vorige we zouden ze kijken wat ze zouden doen en ons contacten. Vandaag bleek dat er niets mee was gedaan en ook niet van plan waren.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 22, 2020 om 14:15
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als de geldigheid verlengd is zou het toch mogelijk moeten zijn om van de codes gebruik te maken?
Stel uw vraag hierover eens rechtstreeks aan de Zoo.
https://www.zooantwerpen.be/nl/contact/

gerbera
door gerbera Oct 22, 2020 om 14:27
7372 Antwoorden / 14 Vragen

De codes kun je alleen bij Kruidvat omzetten in tickets daar heeft de dierentuin geen invloed op.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 22, 2020 om 14:47
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Kruidvat doet het niet zegt ts dus misschien wil Antwerpen hierin tegemoet komen.

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2020 om 14:25
7372 Antwoorden / 14 Vragen
0

Evenals de dierentuin dient Kruidvat de codes te verlengen tot 31 dec. Op deze pagina kunt u chatten met Kruidvat en het probleem voorleggen.

Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 14:33
Antwoorden / 1 Vragen

had ik gedaan en gebeld negatieve respons van kruitvat, Is niet ons probleem

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2020 om 15:23
7372 Antwoorden / 14 Vragen
2

Zojuist ff een chat gehad met Kruidvat, blijkbaar heeft u onderstaande gemist.

We zijn klanten tijdelijk tegemoet gekomen. Omdat er helaas na 19 juli nog klanten waren die hun code niet verzilverd hadden, hebben wij met hoge uitzondering een pagina online gezet waarbij klanten een cadeaukaart t.w.v. €12,50 per niet verzilverde code konden krijgen. Ook deze pagina was met een week verlengd. Het is nu helaas niet meer mogelijk om hier nog gebruik van te maken.

Bj
door Bjorn-56 Oct 22, 2020 om 16:04
Antwoorden / 1 Vragen

wat een onzin. Wie gaat nu ieder week inloggen opalle bekende sites om te kijken opver er ergens nog een mededeling staat. Bovendien hadden wij in april persoonlijk contact gehad en geemailddus kruitvat had de moeite kunnen nemen om ons een mail/mailing  te sturen dat wij  de codes moesten verzilveren.

panter22
door panter22 Oct 22, 2020 om 16:32
6599 Antwoorden / Vragen

Je hoeft niet elke week in te loggen, maar voor de geldigheidsdatum even op de site kijken, had geen kwaad gekund.
https://www.kruidvat.nl/dierentuinactie?country=NL

gerbera
door gerbera Oct 23, 2020 om 12:04
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Kruidvat stuurt niet zomaar een mail, alleen als u een abo heeft op hun nieuwsbrief. En vreemd, mijn buurvrouw heeft de waardebonnen wel maar voor een andere trip dus het zal wel ergens vermeld hebben gestaan.
En voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij of voor Kruidvat en heb geen enkel aandeel of connectie met hen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer