Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Le
Lennester - 23-10-2020 13:55:53
Winkels & Webshops

Fietstassen niet geleverd, moeilijk om contact te krijgen.

hallo,

op 14 juni 2 fietsen besteld bij j2t.nl, factuurd betaald, verwachte levertijd 3 weken.
helaas zijn de fietstassen niet geleverd binnen de levertijd, ook heb ik geen informatie over een eventuele vertraging ontvangen.
ik heb meerdere malen contact gezocht via mail, whatsapp en telefoon waarbij ik een aantaal keer heb kunnen spreken met het bedrijf.
voor het niet leveren waren er allerlei excuses voornamelijk van privé van aard. 
na 4 maanden wachten vind ik het nu genoeg en wil de bestelling annuleren / overeenkomst ontbinden.
dit staat ook in de algemene voorwaarden welke staan op de website.
uiteraard zal ik eerst logischerwijs de ondernemer informeren over het annuleren van de bestelling. de ondernemer verplicht hierbij zichzelf de kosten binnen uiterlijk 30 dagen terug te storten, volgens de algemene voorwaarden. 
1. maar wat te doen als het bedrijf niet reageert?
2. is er een instantie die ik hierbij kan inschakelen? (op de website staat geen keurmerk oid)



alvast dank voor de reacties
lenne