Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

T.
T. de Vries - 06-11-2020 13:44:29
Winkels & Webshops

Ik mag een product niet retourneren

Ik heb een ipl ontharingsapparaatje besteld bij silkskinn.com. ik heb me echter bedacht en wil het ongebruikte pakket retour zenden. nu zie ik op de website van het bedrijf dat zij geen retourzendingen accepteren. alleen als je via klarna hebt besteld (dat heb ik niet). of je moet na een 90-daagse proefperiode aangeven dat het apparaat voor jou niet werkt. je moet je dan o.a. aan allerlei voorwaarden houden en foto's meezenden van de behandelde gebieden. het bedrijf reageert niet op mijn mail met vragen hierover. ik vrees dat ik voor het eerst een negatieve ervaring heb met online shoppen. ik had ook beter moeten opletten.. wat kan ik nu nog doen? is het wel wettelijk juist zoals zij handelen?