Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Au
Auto4040 - 02-12-2020 17:50:44
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

Nieuwe nissan qashqai gekocht, na nog geen 30km stond ik al met pech, een fabrieksfout in de nokkenasregeling bleek later.
meteen was het vertrouwen weg in nissan, en dat blijk wat er nog allemaal meer bij is gekomen.

witte vlek in het deurpaneel van de bestuurderskant, dit is ook een fabrieksfout.

vreemd plek in het leer van de bijrijdersstoel, en een beschadiging van het leer.

dashboardrand kiert aan de zijkanten behoorlijk.

radar gaf problemen, binnen 2 maanden al 2 keer een radar stuk, nu is er weer een ander ingezet en helaas nogsteeds problemen.
elke keer gaat er spontaan een oranje waarschuwingslampje branden.
dit is ook al een fabrieksfout.

auto schakeld vanaf dag 1 al slecht, en in zijn 2de versnelling hoor je een gierend geluid.
ook trilt de versnellingspook.
bij een dealer zagen ze dat er wat was afgebroken van een schakelkabel, deze zijn uiteindelijk vervangen maar helaas zonder resultaat.

de bestuurdersstoel kraakt, bij elk klein hobbeltje of een bocht hoor je de stoel hard kraken.

bijrijdersstoel begint al bij een stiksel uit te scheuren.

koppelingpedaal piept bij het opkomen.

vervelend tikkerend geluid achterin, het komt uit het carroserie.
ook hoor je alle kunststof delen rammelen.

trekhaakaansluiting bedrading maakte bijna sluiting, de plus draad lag bloot en kwam bijna tegen het carroserie aan.

gasveer kofferklep maakt een herrie als je deze dicht doet,  de linkerkant heeft ook veel speling.

dashboard, een donkere streep van zo.n 30 a 40 cm, het lijkt wel op een spuit/giet fout.

armleuning achterbank steekt aan de bovenkant 3 cm uit.

mag nissan dit zomaal doen, ik heb bijna overal bewijs van.
heb nissan al genoeg kansen gegeven, verder dan de klantenservice kom ik niet.
het management neemt dit niet eens serieus, en naar mijn mening hadden ze allang al de auto moeten terug nemen.

mijn vertrouwen is helemaal weg in nissan, mijn grootste fout om een nissan te kopen.
weg doen kost mij heel veel geld, maar dit is ook waardeloos.