Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fr
Fred 1962 - 16-12-2020 10:55:44
Computers & Telefonie

Wifiproblemen bij ziggo

Op 1 december hebben we een nieuwe modem gekregen van ziggo, na de instalatie door de ziggomonteur werd ons meteen medegedeeld dat het systeem is vastgelopen. dit kon enkele dagen duren voordat dit is opgelost.
we zijn nu 2 weken verder en tig keer contact gehad met ziggo en vele beloftes verder, bv. jullie staan op de spoedlijst en dan wordt je binnen 48 uur geholpen.
dus nog steeds niks gebeurt.
volgens mij zijn er al heel veel klachten hierover want ik had even op de site van klachten bij ziggo gekeken en daar staat het er vol mee.
is dit ook bij jullie bekend, en kun je ons helpen.