Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
irianus - 21-01-2021 11:14:07
Computers & Telefonie

GSMWeb hanteert onwijs slechte klantenservice

heeft er iemand hier nog meer last van?


 


op 4 november 2020 heb ik een iphone 12 pro besteld met een abbonnement van tele2 bij gsmweb. het toestel zou binnen 2-3 weken geleverd worden. na 3 weken heb ik nagebeld om te vragen waar mijn toestel bleef. toen werd verteld dat het over 3 weken komt. na weer 3 weken te zijn verstreken hoorde ik weer niks vanuit hun. dus weer gebeld en gemaild. toen is mij verteld dat het toestel over 3 tot 5 weken komt. nu begon ik redelijk geïrriteerd te raken. uiteindelijk belde ik in de week van 11 januari en kreeg ik te horen dat het toestel woensdag 13 januari zou komen. na weer niks gehoord te hebben, wéér gebeld en kreeg ik te horen dat het toestel 20 januari komt. nu is het 21 januari, belde ik ze net en kreeg ik te horen dat ze helemaal geen toestel hebben binnengekregen en het onbekend is wanneer dit wel gebeurd.



nu is mijn maat vol. waar kan ik hiervan een aanklacht indienen en in hoe verre heeft dat zin? ik wil gewoon dat toestel hebben en ik word nu al maanden om de tuin geleid door hun manier van zaken doen.