Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RoFal - 26-01-2021 10:41:04
Garantie & Verzekeringen

Defecte LENOVO laptop

Ik heb ongeveer twee maanden geleden een lenovo latop gekocht op de officiele site van lenovo. deze is defect (werkt wel dan weer niet, valtuit) aangekomen. ik heb direct contact op genomen en alles zou keurig geregeld worden, tot op heden na 15 a 16 mailtje is het enige antwoord wat ik krijg er wordt een oplossing gezocht. de afspraak was dat er een retour bon geregeld zou worden en een vervoerder zodat ik de latop terug kan sturen en mijn geld terug kan krijgen. er wordt helemaal niets gedaan en alles wort afgehouden, wat is dit een slechte manier van omgaan met klanten. ik kom er niet door alles moet via de mail en vervolgens hoor ik dus niets meer of hoor/lees weer "er wordt aan een oplossing gewerkt".