Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
Pimpampet1337 - 10-02-2021 10:12:14
Elektronica & TV

Ziggo CS1010 foutmelding. Wie nog meer?

lang verhaal. 


 


ziggo verkoopt mij een nieuw abonnement "gigabit internet  + movies & series tv abonnement". 
binnen 3 dagen nieuwe modem en tv-kastje binnen. 

modem werkt prima naar behoren, maar tv-kastje geeft bij installatie foutcode cs1010. 


bellen met helpdesk, laten je allemaal dingen doen die niet nodig en ook niet helpen. 


 


inmiddels 4 weken verder, nog steeds geen tv. 5 of 6 keer gebeld met helpdesk. ook via ziggo community forum de vraag gesteld, maar tot op heden geen oplossing. 


er blijken op dat forum nog veel meer mensen met dit probleem te zijn. 


 


doe maar eens een oproep in jullie programma op "ziggo foutcode cs1010" , dan zul je zien hoeveel mensen er reageren ! sommigen wachten al 2 of 3 maanden en 1 persoon al ruim 6 maanden!