Ziggo CS1010 foutmelding. Wie nog meer?
Lang verhaal.
Ziggo verkoopt mij een nieuw abonnement "gigabit internet + Movies & Series tv abonnement".
Binnen 3 dagen nieuwe modem en tv-kastje binnen.
Modem werkt prima naar behoren, maar tv-kastje geeft bij installatie foutcode CS1010.
Bellen met helpdesk, laten je allemaal dingen doen die niet nodig en ook niet helpen.
Inmiddels 4 weken verder, nog steeds geen tv. 5 of 6 keer gebeld met helpdesk. Ook via ziggo community forum de vraag gesteld, maar tot op heden geen oplossing.
Er blijken op dat forum nog veel meer mensen met dit probleem te zijn.
Doe maar eens een oproep in jullie programma op "Ziggo Foutcode CS1010" , dan zul je zien hoeveel mensen er reageren ! sommigen wachten al 2 of 3 maanden en 1 persoon al ruim 6 maanden!
Wij zijn een forum van vrijwilligers die op basis van ervaring, kebbis etc. proberen adviezen te geven. Uw vraag is m.i. bedoeld voor de redactie, het adres daarvan is: kassa@bnnvara.nl Re: ik heb nog wel een tip: klik in de tweede 'balk''Zoek een vraag aan' en geef dan als zoeknaam ziggo''. U ziet dan dat u inderdaad niet de enige ben maar ook de antwoorden van anderen op die vragen.
https://storingen.help/ziggo/ziggo-foutcode-cs1010/
Heeft u alles nagelopen wat Ziggo in bovenstaande link voorsteld zoals b.v. in mijn ziggo kijken of daar uw nieuw abonnement al geactiveerd is.
Tijdelijke oplossing
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.
-
Link heeft @Marty al neer gezet. En Ziggo Go is leuk voor een weekje, maar maanden Ziggo Go moeten gebruiken, vind ik echt niet een tijdelijke oplossing.
Als dit contract duurder is deze meerprijs terug eisen zolang ze niet leveren wat belooft is.
1 maand geld terug lijkt me redelijk.
Wat voor kastje heb jij? Ik had hetzelfde probleem met een X96 van Bol.com, vervolgens de Ematic besteld op https://boji.nl/collections/android-tv-boxen en daarmee was CS1010 niet aan de orde bij het kastje..
Is retourneren nog een optie? Ik vrees dat het aan de box ligt
De media next probeerd software te installeren. Haal de media next box 5 minuten van de stroom. Steek de stekker opnieuw in het stopcontact. Nu installeerd de mediabox next de software opnieuw.
Zo iets hebben we ook gehad. Probeer is met een nieuwe kabel ( die bij de doos mee geleverd is) in de aop punt moet en naar de modem!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bijklussende A.O.W -er
Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!
Wat m
...
Lees meer
Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome
als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer