Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Onduidelijke voorwaarden Lidl App?
Ik kwam donderdag een boze klant tegen, 6pack radler gekocht en kreeg 10 cent korting!
hij had in februari voor ruim €300,- gekocht en na scan telefoon 5% op eerste volgende aankoop!
hij rekende op €300,- x5% = €15,- gratis maar die €18,- totaal leverde maar 90 cent op!
dus geen €3,- bijbetalen voor flut beetje....
gelukkig haal ik voor mezelf, zoon, dochter en nog 11 buren covid19 service en hij mocht er vandaag ook bij als nr 15.
na eerst zijn zooi even subtotaal genoteerd verder gegaan.
de ruim €840,- leverde zo mooi €42,16 voordeel op!
ik had ook op €15,- gerekend.....
in de reclame was die €300,- grens voor 5% bonus niet duidelijk aangegeven....
ook de nieuwe punten, zijn die e bike per winkel of geheel nl?
na voldoende punten.....?
leuke reclame maar je moet wel erg lang en goed lezen om er je volle voordeel uit te halen!
dus als er straks weer een €300,- bespaar actie is voor 5% dan maandje later vele tientallen forum leden uitnodigen om
een willekeurige lidl te plunderen?
ik was dus enige klant met 7 extra volle karren... maar het mag blijkbaar.
als mijn buren donderdag deze fout niet hadden gemaakt... ik rekende op €15,- en kreeg nu €42,16 met alle 15 kopers!
mogen bedrijven onduidelijk voorwaarden maken voor dit soort reclame acties?
de lidl plus app is voor mijn echt een plus maar voor vele een dikke -!