Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Onduidelijke voorwaarden Lidl App?

Ik kwam donderdag een boze klant tegen,  6pack  radler gekocht en kreeg  10 cent korting!
hij had in februari voor  ruim €300,-  gekocht en na scan telefoon  5% op eerste volgende aankoop!

hij  rekende op  €300,- x5% =  €15,- gratis maar die  €18,- totaal leverde maar  90 cent op!
dus geen  €3,- bijbetalen voor flut beetje....

gelukkig haal ik voor mezelf, zoon, dochter en nog 11 buren  covid19 service  en hij mocht er vandaag ook bij als nr 15.

na eerst zijn zooi even  subtotaal genoteerd verder gegaan.
de ruim  €840,-  leverde zo mooi  €42,16 voordeel op!

ik had ook op  €15,- gerekend.....
in de reclame was die  €300,- grens  voor 5%  bonus niet duidelijk aangegeven....

ook de nieuwe punten,  zijn die e bike per winkel of geheel nl?
na voldoende punten.....?

leuke reclame maar je moet wel  erg  lang en goed lezen om  er je volle voordeel uit te halen!
dus als er straks  weer een  €300,- bespaar actie is voor  5%   dan  maandje later  vele tientallen forum leden uitnodigen om
 een willekeurige lidl te plunderen?

ik was dus enige klant met  7 extra volle karren... maar het mag blijkbaar.
als mijn buren  donderdag deze fout niet hadden gemaakt... ik rekende op €15,- en kreeg nu €42,16 met alle  15 kopers!

mogen bedrijven  onduidelijk voorwaarden  maken voor dit soort reclame acties?
de lidl plus app  is voor mijn echt een plus maar voor vele een dikke -!