Onduidelijke voorwaarden Lidl App?

Ik kwam Donderdag een boze klant tegen,  6pack  Radler gekocht en kreeg  10 cent Korting!
Hij had in februari voor  ruim €300,-  gekocht en na scan telefoon  5% op eerste volgende aankoop!

Hij  rekende op  €300,- x5% =  €15,- gratis maar die  €18,- totaal leverde maar  90 cent op!
Dus geen  €3,- bijbetalen voor flut beetje....

Gelukkig haal ik voor Mezelf, Zoon, Dochter en nog 11 buren  Covid19 service  en hij mocht er vandaag ook bij als nr 15.

Na eerst zijn zooi even  subtotaal genoteerd verder gegaan.
De ruim  €840,-  leverde zo mooi  €42,16 voordeel op!

Ik had ook op  €15,- gerekend.....
In de reclame was die  €300,- grens  voor 5%  bonus niet duidelijk aangegeven....

Ook de nieuwe punten,  zijn die E bike per winkel of geheel NL?
Na voldoende punten.....?

Leuke reclame maar je moet wel  erg  lang en goed lezen om  er je volle voordeel uit te halen!
Dus als er straks  weer een  €300,- bespaar actie is voor  5%   dan  maandje later  vele tientallen forum leden uitnodigen om
 een willekeurige Lidl te plunderen?

Ik was dus enige klant met  7 extra volle karren... maar het mag blijkbaar.
Als mijn buren  donderdag deze fout niet hadden gemaakt... ik rekende op €15,- en kreeg nu €42,16 met alle  15 kopers!

Mogen bedrijven  onduidelijk voorwaarden  maken voor dit soort reclame Acties?
De Lidl plus App  is voor mijn echt een Plus maar voor vele een dikke -!

2407 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 7, 2021 om 14:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Echt weer een compleet ongeloofwaardig verhaal.

newmikey
door newmikey - Mar 7, 2021 om 14:54
830 Antwoorden / 0 Vragen

Over "onduidelijke voorwaarden" gesproken...hier is echt geen touw aan vast te knopen.

Topantwoord

ne
door neodutchio - Mar 7, 2021 om 14:57
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Echt een stofzuigende komkommer vraag. De aktie is heel helder, u krijgt op de volgende aankoop 5% korting. Dus geen waardebon ter waarde van 5% van de voorgaande verkopen. En als u blij wordt van volle karren, dan vooral gaan halen. Op een gemidelde weekbudget boodschappen scheelt het net een paar euro. Die je anders ook zou kunnen krijgen als je de akties in de gaten houdt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Mar 7, 2021 om 15:11
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ze gaven ook korting op goederen in de aanbieding dus dubbel voordeel....

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Mar 7, 2021 om 15:09
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik dacht ook dat ik maar €15,- Cadeau zou krijgen!

Maar na donderdag boze buren ontmoet die geen €15,-  maar €0,90 korting kregen eenmalig!

Dan ga ik  de 11 buren vragen en  zoon & dochter ook nog even....
Met 15  voordeuren  winkelen op 1 kortingsbon van 5%.....

Alleen had ik die  €15,- ook nooit gehaald!
Ik las begin vorige maand de voorwaarden en rekende op een toegoedbon.... pas na behalen  €300,- grens
kreeg ik de echte complete voorwaarden;
U heeft recht op  5% korting over eerst volgende aankoop!

Pas na behalen  grens van €300,- begreep ik nu dat ik geen €15,- maar 5% kreeg!
Vind dit een instinker en  ontdekte dit op tijd.

Ook de donderdag teleurgestelde buren  meegenomen en heel veel lang houdbare zooi gehamsterd!
Moet alleen in 1x  alles betalen en dan verrekenen met 14 anderen!
Reclame is vaak mooier dan werkelijkheid en niet altijd vooraf  duidelijk helaas.

Mag dit?

gerbera
door gerbera - Mar 7, 2021 om 15:14
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Weer een "steno" verhaal waar we zelf de stukjes bij elkaar mogen puzzelen. maar ja als je voor 4 personen 7 karren aan boodschappen vol wasmiddelen heb kun je wel wat korting gebruiken;-))

tenormin
door tenormin Mar 7, 2021 om 15:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, van haar antwoorden snap ik ook nooit veel.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 7, 2021 om 15:14
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@SOMSS..  Ik ben verrast over deze 'inzending' van u omdat u als ook gebruiker toch weet dat wij hier niets mee kunnen? Uw relaas is ook voor mij volstrekt onduidelijk en de app is zoals u aangeeft voor u erg duidelijk en kennelijk voor anderen niet. Het lijkt mij dat die dan toch niet goed lezen of opletten en zoals u zelf stelt niet erg lang en goed.

Helaas sluit ik niet eens uit dat er nu toch ergens een fout is gemaakt omdat het kunnen plunderen van een Lidll nooit aan de orde of de bedoeling kan zijn.
Als er stafmedewerkers van Lidll zijn die dit ook lez\en zal er ongetwijfeld 'op gelet worden'.

diumenge
door diumenge - Mar 7, 2021 om 15:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan je mooi wat satoshi's kopen voor dat geld, $lim als jij bent.

Donuts
door Donuts - Mar 7, 2021 om 15:22
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben ervan overtuigd dat de Lidl voorwaarden stukken duidelijker zijn dan uw OP.

ne
door neodutchio - Mar 7, 2021 om 15:43
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Heel veel moeite doen om €42,16 te besparen met 15 man. Oftewel, een enorme besparing van €2,81 per persoon. Iets zegt mij dat de moeite en het werk niet opweegt tegen het voordeel.

ma
door malty - Mar 7, 2021 om 16:17
1112 Antwoorden / 1 Vragen

De winkel zal wel even gesloten zijn toen u met 14 mensen binnenstapte.
En wat een besparing, daar kunt u wel 24 buren voor optrommelen.

Be
door Bewaklu - Mar 7, 2021 om 16:48
131 Antwoorden / 1 Vragen

Kan het nog warriger stofzuiger, komkommer, gozik?

ne
door neodutchio - Mar 7, 2021 om 17:17
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Voor diegene die $omsss.. nog niet kent, op andere fora was deze persoon ook actief onder meerdere namen met onleesbare en onsamenhangende reacties en zelfs aanprijzen van illegale zaken. Niet teveel aandacht aan besteden dus.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 7, 2021 om 19:10
2010 Antwoorden / Vragen

Een verwarde geest in een verward lichaam? Hier is echt geen touw aan vast te knopen.

justmeagain
door justmeagain - Mar 8, 2021 om 05:55
623 Antwoorden / 8 Vragen

Passen al die boodschappen wel op uw boot of in uw camper, voor het geval u niet aan het UWV gaat melden dat u weer stiekem op vakantie gaat

Ze mogen van mij de uitkeringen aanpassen naar de levensstandaard van het land waar u verblijft.
Gezien al uw bezittingen en aankopen zijn de uitkeringen toch echt te hoog.