Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
George15963 - 31-03-2021 11:06:09
Computers & Telefonie

Norton blijft bezig over automatisch verlengen maar geeft geen prijsopgave!

Hallo,
ik heb nu bijna een jaar de computer beveiliging van norton dus ik moet gaan oordelen of ik bij hun blijf of overstap naar een andere aanbieder.
ik heb hun al diverse malen via de mail gevraagd wat een volgend jaar zou gaan kosten? ik krijg daar steeds geen antwoord op en de telefoonnummers in utrecht en amsterdam van hun klantenservice zijn niet actief en schrijf je een reactie krijg je steeds error als je deze wilt verzenden naar hun? het enige dat je krijgt is dat ze automatisch gaan verlengen, iets waar ik nooit voor getekend heb en waar men het bij het afsluiten vorig nooit over gehad heeft! weet eimand hoe ik hen wel te pakken krijg en hoe ik onder die automatische verlenging uitkom?
graag jullie hulp en/ of advies,alvast vriendelijk bedankt!