Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

EK
EKinP2021 - 15-04-2021 13:42:44
Winkels & Webshops

Verkoper namens Bol weigert volledige terugbetaling van mijn retourzending

Hoi, 
ik heb 2 weken geleden via bol een stofzuiger gekocht bij a.m.e.s. 
na ontvangst heb ik de stofzuiger uitgepakt en uitgeprobeerd. de speciale parketborstel voldeed echter niet. behalve dat er al één wieltje geblokkeerd was, maakte de borstel ook een schrapend geluid op de vloer, iets wat ik met een nieuwe stofzuiger juist wilde voorkomen. 
met de andere multidfunctionele borstel was het niet veel anders, plus dat ie daarmee, ook in een minder sterke stand, een soort "vacuum" zoog op het parket. kortom, de stofuziger voldeed niet aan mijn verwachtingen. ik heb 'm in dezelfe doos retour gestuurd. de dag erop ontving ik bericht dat zij de machine niet retour accepteerden omdat deze "gebruikt" is. zij willen mij slechts 75% van de aanschafprijs terugbetalen omdat "er stof in de stofzak zit". 
we hebben nu een verschil van mening over of de machine daadwerkelijk gebruikt is (mening ames) of uitgeprobeerd. ( mijn mening) 
bol com gaat mee in het verhaal van de verkoper en zegt dat 75% redelijk is. ik ben het hier niet mee eens. 
ik vind dat ik recht heb op 100% van de aanschafprijs. wil ook best een nieuwe stofzuigerzak naar ze opsturen of de kosten daarvan vergoeden, maar vind 25% gewoon absurd. 

wat adviseren jullie mij? 
hartelijke groet, ester