Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Al
Alfons Schmitz - 20-04-2021 13:39:58
Geldzaken & Recht

Moet ik betalen aan KLARNA als product teruggestuurd is en voldaan is aan de voo

Op internet een horloge gekocht. 
dat is geleverd doch het voldeed niet.
conform verkoopvoorwaarden teruggestuurd.
ik schreef het onderstaande:


geachte heer,


hieronder vindt u het retouradres waarnaar het horloge naar team smart fit pro is verzonden.


nergens staat dat het aangetekend verzonden moet worden.


ik heb het verzonden en dat bewijs heeft u gezien. een postcode wordt niet vermeld wat op zich merkwaardig is.


daar heb ik negen euro voor betaald.


laat team smart fit pro maar aantonen dat ze het niet ontvangen hebben.


ik vind dit gewoon onbehoorlijk.


als gesteld werd dat het met track en trace verzonden had moeten worden dan had het in de 


brief moeten staan.


dat staat er niet. er staat retour verzendkosten zijn voor de koper.mdie heb ik dus netjes 


volgens hun voorwaarden voldaan zoals u gezien heeft 


zie de voorwaarden van team smart fit pro hieronder bj retourzenden.


aan alle voorwaarden heb ik voldaan. toon maar aan dat het anders is.


ik vind dit echt te erg voor woorden dat ik zo bejegend wordt.


u kunt er ook niets aan doen, doch betalen voor iets wat ik niet heb doe ik nooit


nu dus ook niet,. ik sta volledig in mijn recht.


nu krijg ik een incasso van alektum dat ik moet betalen met extra kosten van €45,00.
mijn vraag is dan ook, 
moet ik betalen, of kan ik gewoon wachten voor een rechtszaak.?
dit is gewoon powerplay van klarna 
graag advies