Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Henk Voermans - 21-04-2021 09:09:18
Computers & Telefonie

Ziggo sport via kpn

hallo, ik heb via mijn tv een poging gedaan om op19/20 maart ziggo sport te activeren, maar na diversen opgingen lukte dat maar niet, dus op zoek via google naar tel nr om in contact te komen met klantenservice van kpn, ik werd doorverbonden met kpn en daar werd ik diversen malen in de wacht gezet. ze konden het niet vinden bij kpn en na diversen telefoontjes werd het volgende dag opgelost. nu komt er een rekening van mijn mobiel binnen welke 50 euro hoger is uitgevallen omdat ik met de kpn heb gebeld met een schijnbaar verkeerd nr. moet ik nou die 50 euro meer betalen of niet??????