Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mu
Muscha - 07-05-2021 13:54:35
Computers & Telefonie

Het 2G netwerk van Simpel stopt. Nu heb ik onlangs mijn contract verlengt

Ik heb onlangs mijn contract bij simpel verlengt en nu stopt simple het 2g netwerk en werkt mijn telefoon vanaf 1 juni waarschijnlijk niet meer. simpel zegt dat ik dat had kunnen weten, maar ze hebben mij daar bij contractverlening niet op geattendeerd en het staat ook niet in de algemene voorwaarden. simpel beweert nu dat ik of een nieuwe telefoon kan kopen en het netwerk kan blijven gebruiken of dat ik de hele contractduur (nog bijna 2 jaar) moet blijven doorbetalen. nieuwe telefoon werkt niet echt omdat ik een speciale telefoon heb met alarmfunctie en grotere toetsen. 2 jaar doorbetalen terwijl simpel hun verplichting van levering niet nakomt is natuurlijk absurd.