Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

p
p dekkers - 05-08-2021 10:28:17
Auto & Vervoer

Rollatorhaak vader(91): 'zorg'bedrijf pakt WMO geld, na 4 mnd nog niks passends

Sinds kort kan vader (91) niet meer zonder rollator, die moet mee op zijn scooter, en daar is een bevestingshaak voor nodig (wmo), en een nieuwe rollator (eigen kosten). rollator gekocht bij het bedrijf dat voor wmno installeert, want 'alle rollators die wij verkopen passen op de haken die wij installeren' (telefonisch, begin april). na 4 maanden en drie monteursbezoeken, na eindeloos wachten op de levering en installatie van twee ondeugdelijke klemmen (die inmiddels hebben geleid tot beschadiging van de rollator), op 3 augustus telefonisch het bericht 'wij kunnen u niet helpen, zo'n haak hebben we niet'. de dag daarvoor is een monteur langs geweest die een haak bij had die volgens hem paste maar niet kon installeren omdat hij voor een klant was die hij later die dag bezocht. 4 augustus de hele middag aan de telefoon gehangen: als er eindelijk wordt opgenomen blijkt de persoon die er iets aan kan doen 'onbereikbaar'. 
inmiddels twee klachten bij de gemeente / wmo ingediend, geen effect.
er is hier volgens mij sprake van misleiding en wanprestatie, maar omdat de gemeente/wmo betaalt: welke wettelijke middelen heb ik om dit bedrijf te dwingen te doen waarvoor het betaald wordt? (nb bij een leeftijd van 91 is daar haast bij.)