Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Al
AlbertL - 09-08-2021 17:32:24
Huishouden & Energie

Telefonische benadering voor overstappen energie

Vandaag gebeld door een persoon die mij aan een andere energieleverancier wilde koppelen. kwam met allerlei argumenten aanzetten waarom ik moest overstappen. was een irritant gesprek en aangegeven dat ik eerst informatie per post wil ontvangen, zodat ik de aanbieding kan lezen. die zou hij per e-mail opsturen. uiteindelijk heb ik gezegd dat ik het gesprek zou beëindigen daar het op niets uitdraaide. daarop zij de persoon: "hartelijk dank voor het overstappen". daarop reageerde ik meteen dat ik niet ging overstappen. de verbinding werd daarna meteen verbroken.  ik ben nu met vakantie in spanje. als dit bedrijf mij alsnog een zgn door mij geaccepteerde aanbieding toestuurt per post, waarop ik niet binnen een door hen gestelde termijn heb gereageerd, kan ik daardoor in de problemen komen? ik ben gebeld door tel.nr. 071-2041841.
graag verneem ik van u een advies. met vriendelijke groet, albert