Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jackvandongen - 17-08-2021 22:49:57
Elektronica & TV

Geen tv ziggo

Ik heb 4 maandrn al geen fatsoelijke tv van ziggo. stilstaand blokken wegvallen. 2 monteurs konden het niet vindrn. monteur 3 vind probleem in eigen wijkkast maar mag niet reparere n maar maakt melding. na enige weken weer een monteur in huis die dezelfde zaken in huis nakijkt en niets vind. belt met zijn supervisor en krijgt te horen geen prioriteit. vandaag ontvang ik notabene een factuur van 40 euro monteurkosten voor een probleem dat nog steeds niet is opgelost na 4 maanden en r snipperdagen. medewerker geeft aan u moet maar via chromekast kijken, asngeschaft om af en toe tv te kunnen kijken. ziggo bedriegt en stuurt enkel rekeningen.