Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sm
smitjh - 14-09-2021 20:42:08
Vakantie & Reizen

Ik heb een vliegticket geboekt en mijn boekingsbevestiging niet ontvangen.

Ik heb vandaag om 12:17 - 2 vliegtickets geboekt bij gate1.nl vanaf düsseldorf (nrn) naar cagliari (cag) met luchtrederij ryanair.
heen op 18 september en terug op 28 september. 
 
ik heb geen bevestiging ontvangen en mijn pogingen om nogmals een email boekingsbevestiging op te vragen via https://gate1.nl/pages/resend-last-booking-confirmation is ook niet gelukt.
ik krijg aleen automatisch nietszeggende email berichten vanuit gate1 op mijn vragen via dit support pagina.
 
ik heb met ryanair contact opgenomen en ze zeggen de volgende: 
 
"you will have to contact gate1.nl as we have no information that you have booked a flight with us"
 
"ryanair doesn't permit online travel agencies to sell our tickets. because the swap the email address and put theirs".
 
ik heb oop in mijgate1 ingelog, ook geen bevestigde reis. 
ik heb in mijn spam email box gekijken, geen mail.
er is wel een bedrag op mijn credit card gereserveerd.
 
wat kan ik nu doen om wel een bevesting van mijn vlucht te krijgen of kan ik evan uitgaan dat de ticket niet is geboekt?