Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Le
Lesley Verzijden - 24-10-2021 13:19:36
Computers & Telefonie

Overgang Telfort abonnement naar KPN abonnement

Op de laatste factuur van telfort van oktober 2020 betaalden wij voor ons abonnement € 48,63. dit betrof €46,13 voor glasvezel en tv en €2,50 voor vaste telefoon.
op de eerste factuur van de kpn, na de overgang dat telfort, kpn werd stond €48,63 voor tft internet en tv, €2,50 voor vaste telefoon en korting voor bellen van €2,50.

ik heb nu reeds meerdere keren met de kpn contact gehad dat het abonnement niets juist staat. als ik nu de vaste telefoon eraf wil hebben dan blijf ik € 48,63 betalen, wat niet juist is. bij de overgang zou alles hetzelfde blijven, maar dat is niet zo. dit werd via een mail gecommuniceerd. ik heb eigenlijk nu een verhoging gehad van mijn abonnement betreffende internet en tv. 

er werd steeds gezegd dat het probleem intern bekend was en dat er aan gewerkt werd om het systeem aan te passen. 
bij het laatste telefoontje werd mij gezegd dat er niets wordt aangepast en dat ik het maar had te acccepteren. tevens werd er gezegd dat ik eens een keuze ga krijgen, of ik neem een duurder kpn abonnement of ik kan vertrekken. kpn wil af van de oude goedkope telfort abonnementen.

wat kan ik hier tegen doen. ik loop tegeen een muur op.