Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Ben22 - 28-10-2021 17:55:35
Winkels & Webshops

Verzending door webshops

Het is een algemene vraag. ik wil graag horen wat anderen hiervan vinden. waarschijnlijk hebben verreweg de meesten die op het forum te vinden zijn
weleens een minder prettige ervaring met een of andere bezorgdienst gehad. zelf heb ik daat inmiddels, helaas, ruime ervaring mee. de één laat wat vaker steekjes vallen dan de ander maar over het geheel genomen wordt ik niet enthousiast over de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de bezorgdiensten. uiteraard is er verschil per postcodegebied, het hangt vaak af van de man of vrouw die de laatste schakel in het bezorgproces is.

als je regelmatig online winkelt weet je wie in jouw buurt zijn werk prima doet en wie er de kantjes vanaf loopt.

heel vaak als ik ergens naar op zoek ben en ik heb gevonden wat ik wil aanschaffen geeft de webshop op haar site geen informatie over welke bezorgdienst wordt ingezet.
ik stoor me hieraan en ga in toenemende mate webshops vermijden die mij, de voor mij belangrijke informatie niet op een eenvoudige manier willen verstrekken.

wat vindt u: moet een webshop informatie op de website geven over welke bezorgdienst wordt ingeschakeld?