Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Vr
Vriend77 - 25-11-2021 13:42:07
Winkels & Webshops

Bezorgen PostNL

Hallo luitjes,

wat zijn jullie ervaringen met bezorging van pakketten door in bijzonder postnl?

de laatste tijd met regelmaat worden mijn bestelde pakketten niet aangeboden, noch een niet-thuis bericht in brievenbus gedaan. daardoor zit ik de hele tijd te wachten tijdens het bezorgmoment, wat al erg ruim is, om dan ineens in de browser te zien dat het niet afgeleverd heeft kunnen worden. vriendelijk wordt ik verzocht om extra kosten te maken, nog een dagdeel vrijaf te nemen, zodat ik het pakket zelf kan gaan afhalen. de goed betaalde porto voor thuisbezorging verschilt met een euro of 2, 3 met versturen naar servicecenter.
ik verdenk postnl ervan dat dit expres wordt gedaan en ze niet eens proberen het aan te bieden. tot ovemaat lijkt de schuld te worden verschoven naar de bezorger(s).


dank voor uw interesse, deel vooral uw (negatieve) ervaringen en dien altijd een klacht in.  ik hoop dat er geen moedwil in het spel is, noch door bezorger, noch postnl zelluf!

groet