Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ko
Koster24 - 06-12-2021 14:30:41
Geldzaken & Recht

Aangetekende brief niet aangeboden

Ik heb een procedure lopen bij de rechtbank. die hebben mij uitgenodigd voor een zitting en hebben daarvoor een aangetekende brief gestuurd. ik heb niets ontvangen, ook geen afhaalbericht, en de brief is retour gegaan naar de rechtbank.
deze heeft twee weken later opnieuw een aangetekende brief gestuurd, en deze is óók niet bij mij aangeboden, en ik heb weer geen afhaalbericht gehad, en de brief is weer retour gegaan.
toen de rechtbank mij is gaan bellen, werd duidelijk dat dus twee aabgetekende brieven niet zijn aangeboden bij mij.
de adresgegevens kloppen, dat hebben we gecontroleerd, en een andere brief per gewone post is wel aangekomen. 
het lijkt erop dat de bezorger van postnl de brief meteen bij het afhaalpunt heeft neergelegd zonder een afhaalbericht bij mij achter te laten.

inmiddels heb ik van beide brieven de track & trace codes. maar ik vraag me af wat de beste volgende stap is om te ondernemen. een klacht bij postnl? moet de verzender dat doen? kan ik postnl juridisch aansprakelijk stellen?