Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leemdijksmilde - 21-12-2021 14:04:28
Huishouden & Energie

Mag wederverkoper naar fabrikant verwijzen

Vorig jaar een robot-stofzuiger gekocht bij een nederlandse leverancier . super ding .. alleen bij schoonmaak is een klein rubbertje weggesprongen , nooit meer terug kunnen vinden. maar zonder kan hij niet meer in elkaar/gebruikt worden.  de nederlandse leverancier zegt geen onderdelen te kunnen leveren omdat de fabrikant deze niet zou leveren  .. ik moet maar een complete nieuwe bestellen (zeg maar effe 150 euro) . en de fabriek (buitenland ) reageert nergens op ondanks meerdere keren e-mail /contactformulieren op hun website. ik wil prima betalen ervoor hoor en zelfs incl. verzendkosten en vooraf.. maar om nou 150 euro te besteden voor een kompleet nieuw waar het om een rubbertje gaat van wellicht een euro ... !!  de nederlandse leverancier heeft nergens op de website of papieren staan dat men geen onderdelen kan leveren.  is hij dan niet gehouden om hier alsnog voor te zorgen.. ???