Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

LizzyLaan
LizzyLaan - 04-01-2022 15:17:18
Vakantie & Reizen

Hoor ik geld terug te krijgen na een hotelboeking

In april 2020 zouden wij naar preston palace gaan. helaas kon dit niet doorgaan vanwege de maatregelen. 

onze oorspronkelijke boeking zou zijn voor aankomst op zondag 19 april 2020 , met 2 personen en een verlengde uitcheck hebben wij 241,75 euro betaald. vanwege de sluiting kon dit niet doorgaan, wij kregen een voucher met dit bedrag. 
toen wij opnieuw wilden boeken voor een verblijf op een zondag was dit onbetaalbaar voor ons geworden. wij hebben toen een nieuwe boeking gedaan voor een woensdag op donderdag verblijf en moesten hiervoor 281,40 betalen. dit is dus bijna 40 euro bijbetalen. een doordeweeks verblijf was dus al 40 euro duurder dan een weekend verblijf. 
dit keer kon ons verblijf ook niet doorgaan omdat de horeca om 17.00 uur moest sluiten en wij betalen voor alle faciliteiten van het hotel en dus niet op onze kamer wilden blijven zitten. bij preston palace zijn de prijzen zo hoog vanwege de faciliteiten dus daar willen we dan ook wel gebruik van maken. ik heb nu gevraagd om ons geld terug te krijgen omdat ze de prijzen alleen maar verhogen, hier gaan zij niet mee akkoord. de voucher is voor een bedrag en niet voor een verblijf. ze verwijzen naar het feit dat er een pandemie is uitgeroepen op 11 maart 2020 en wij deze gevolgen hebben kunnen zien aankomen. echter is onze boeking gedaan op 4 februari toen er nog geen sprake was van een pandemie en hebben wij nooit de optie gekregen om ons geld terug te krijgen.