Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
Delights22 - 16-01-2022 17:45:09
Geldzaken & Recht

Probleem met Bolt Balance

Onlangs heb ik een bedrag van €20 op de bolt taxi app gezet. daarmee hoopte ik op vakantie in het buitenland een taxi te kunnen betalen. nu blijkt dat om van deze bolt balance gebruikt te kunnen maken, ik ook nog een credit card nodig heb. die heb ik echter opgezegd omdat ik er te weinig gebruik van maak. er was ook geen melding toen ik het bedrag toevoegde. bolt zegt dat ik het bedrag van €20 in nederland wel kan besteden in combinatie met een pinpas. ik ben echter helemaal niet van plan om in nederland een bolt taxi te bestellen. bovendien wordt ook hier om een credit card gevraagd. al diverse keren heb ik bolt gevraagd om het bedrag terug te storten. dat weigeren ze, want er staat in hun voorwaarden dat er geen geld wordt terugbetaald. ook daarop werd ik niet gewezen toen ik geld toevoegde. ze zeggen dat ik in de toekomst met paypal kan betalen en dat mijn tegoed altijd zal blijven staan. ik ben het daar niet mee eens en wil gewoon het geld terug. heeft iemand een idee of de voorwaarden van bolt rechtmatig zijn? alvast bedankt voor de reacties en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen.