Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

E.
E.H.M. - 20-01-2022 15:34:45
Computers & Telefonie

Hoe moet ik een klacht indienen bij Trined en is dat effectief?

Dit gaat over (glasvezel-)verbinding, ik weet niet of dit bij uw categorie computers hoort of elders.

hoe moet ik een klacht indienen bij trined? en helpt dat?

trined is provider van mijn moeders internet, televisie en telefonie. in de gemeente middendrenthe.
acht dagen geleden heeft monteur van trined bij haar geconstateerd dat niet in of bij huis maar verderop iets stuk is aan de glasvezelverbinding, kabel of in kastje bijv. de monteur zei dat het binnen enkele werkdagen in orde zou komen.
deze melding, zegt trined, is 'weggezet' bij de netwerkbeheerder en 'kan verder niks doen', aldus de klantenservice aan de telefoon (ik heb ze nu vier keer gebeld). maar de netwerkbeheerder, kpn netwerk oid, is niet door klanten te benaderen.

trined heeft de leveringsverplichting, dus trined zal toch de netwerkbeheerder moeten controleren of die wel bezig is met de nodige reparatie? dan kunnen ze toch niet wegkomen met 'kan verder niks doen'?

mijn moeder is 95 en zeer doof. ze woont alleen, er zijn buren, er komt thuiszorg, er komen (van ver) kinderen op bezoek, voor haar contacten met oa de zorgverleners maar ook de sociale contacten is ze afhankelijk van internet, ze e-mailt omdat telefoongesprekken niet meer mogelijk zijn. ze mist onderdehand ook wel zeer de televisie.
indien nodig kan ik de gegevens, adres e.d. leveren.