Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

I
I 1976 - 25-01-2022 16:26:39
Winkels & Webshops

Meubels niet geleverd

Meubels worden maar niet geleverd.

in juni meubels besteld bij rofra home achteraf gezien de recenties erg stom dat ik daar meubels heb besteld.  de meubels zouden met 12 weken  geleverd worden . 24 december zouden ze de meubels leveren omdat ik niks meer hoorde ben ik gaan bellen om te vragen hoe laat ze zouden komen. ik kreeg toen te horen dat ze niet gingen leveren en ze wisten niet waar dit aan lag. na een aantal malen bellen is me.er een leentafel met stoelen geleverd en mijn spullen zouden in week 6 geleverd worden.  ik krijg gister eern mail dat de leverdatum wederom is uitgesteld naar week 9. ik ben hier nu klaar.mee en heb dit ook van te voren al gemeld aan ze in een mail dat als zij mijn spullen niet leveren in week 6 dat ik dan de koop ontbind. ik heb gister dan ook een brief aangetekend verstuurd dat ik de koop ontbind omdat ik al 7 maanden op meubels wacht.  ik wil me aanbetaling terug van 600 euro. kunnen jullie advies geven of ik in me recht sta?