Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

maarten smit
maarten smit - 15-03-2022 20:20:32
Garantie & Verzekeringen

Geschil met mandemakers

Wij hebben een keuken gekocht  bij mandemakers, bij deze keuken zit een koelkast van whirlpool. deze maakt lawaai (soms trillen de borden in de kast).
eerst is er een monteur geweest van whirpool, deze zegt lawaai hoort bij de koelkast , en mandemakers heeft de koelkast verkeerd geplaatst. hierna mandemakers gebeld , deze hebben 2x een monteur gestuurd en de 2de monteur heeft het probleem gevonden. de koelkast maakt een hele boel lawaai als hij buiten de kast staat. hiervan heeft hij een filmpje gemaakt , dit filmpje plus verhaal is doorgestuurd naar wwhirlpool. monteur whirpool komt weer en kijkt met zijn zaklamp langs de koelkast en zegt koelkast werkt volgens specificatie , hij heeft niet eens naar de motor geken, wist ook niks af van het filmpje.
we hebben de keuken nu bijna een jaar, de servicelijn van mandemakers vraagt elke keer om geduld en maken afspraken om terug te bellen. dit gebeurd niet. gisteren maar eens gebeld met het filiaal en telefonisch een gesprek met de manager gehad, deze zou mijn dossier doorlezen en de volgende dag eind van de middag terugbellen.

je raad het al , niet teruggebeld.

mijn vraag is wat kan ik nog doen