Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daehanminguk - 03-06-2022 13:39:08
Winkels & Webshops

Nintento geeft geld niet terug na offline halen servers. Wat zijn mijn rechten?

Afgelopen december heb ik een spel gekocht in de online winkel van nintendo. de uitgever van het spel heeft aangekondigd dat zij de servers offline gaan halen. ik heb nintendo gemaild dat ik mijn geld terug wil omdat het betekent dat ik niet meer online kan spelen. in een reactie geeft nintendo aan dat het spel niet herroepen kan worden. een deel van de tekst luidt als volgt: "u hebt nintendo uitdrukkelijk toestemming gegeven om de digitale inhoud voor het eindigen van de herroepingsperiode aan u te leveren en u hebt verklaard daarbij uw recht van ontbinding van de overeenkomst te verliezen.".
 
wil nintendo hier zeggen dat als een spel binnen een jaar na aankoop (deels) niet meer werkt dat ik daar vrede mee moeten hebben?
 
wat zijn mijn rechten in dit geval?