Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

EzDeBe
EzDeBe - 29-06-2022 17:26:27
Huishouden & Energie

Wat als het product niet geleverd wordt door Coolblue

Maandag 27 juni 2022 een dure koffiemachine met onderhoudspakket besteld bij coolblue met de bevestiging van hen, dat dit gisteravond 28 juni 2022 zou worden geleverd. daar adverteren ze ook mee: voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. coolblue besteedt de levering uit aan budbee. gisteravond wordt alleen het onderhoudspakket gebracht door budbee, maar niet de koffiemachine. budbee geeft vervolgens middels sms aan: hebbes! je bestelling is geleverd. contact vervolgens met klantenservice coolblue is ver beneden de maat en zeer amateuristisch. schuiven verantwoordelijkheid geheel af op budbee. zijn alleen bereid om een mailtje naar budbee te sturen en geven zelf aan, dat een eventueel antwoord van budbee waarschijnlijk nog dagen kan duren. daar moet ik maar genoegen mee nemen, is de strekking van het antwoord. verder niet bereid tot enig initiatief. budbee is helemaal niet bereikbaar. heeft een volledig achterhaalde site, zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op klachtenformulier. coolblue levert geen enkele service en ik kan duidelijk fluiten naar mijn koffiemachine.