Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
Baal231 - 19-08-2022 04:17:17
Vakantie & Reizen

Vliegtuigmaatschappij Lufthansa reageert niet op claim

beste, 

begin juni ben ik geweigerd op een vlucht van lufthansa. daarom heb ik mid-juni een claim ingediend. na een automatische ontvangstbevestiging - waarin vermeld werd dat reacties vertraagd zijn ivm grote drukte- heb ik verder niets meer gehoord. op internet kan ik niet vinden binnen welke termijn een maatschappij moet reageren. weet iemand van jullie welke termijn daarvoor wettelijk staat? en heeft iemand advies over welke vervolgstappen nu aan te raden zijn?



alvast veel dank voor het meedenken.