Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RobertK99 - 05-12-2022 14:10:55
Computers & Telefonie

T-Mobile glasvezel by VolkerWessels Telecom

wij hebben nu een klein jaar glasvezel van t-mobile, doorgaans zonder probleem. tot op 16 november 2022 de verbinding er om 13.00 ineens mee stopte, en niet meer online kwam.
uiteraard contact gezocht met t-mobile, deze constateerde al snel een probleem in de wijkcentrale, en zou een monteur langssturen. een week later kwam de monteur langs, keek naar het kastje en constateerde dat het inderdaad aan de wijkcentrale lag. inmiddels zijn we weer bijna 3 weken verder en heb ik steeds contact gezocht met t-mobile over de status van de aansluiting, echter steeds met het zelfde onbevredigende antwoord; de aanvraag is bij volkerwessels telecom ingediend, ik kan nu verder niets voor u doen. wel kan ik volgens hen vwt zelf bellen. nog even afgezien van het feit dat ik geen contract heb met vwt maar met t-mobile en het dus niet aan mij is om vwt te chasen, is de situatie enigszins uitzichtloos. (ik ga immers ook niet de leverancier van meel bellen wanneer de bakker mij het bestelde brood niet kan leveren omdat hij geen meel kreeg)
vanmiddag heb ik dus eindelijk contact opgenomen met vwt, en na letterlijk een uur in de wachtrij te hebben gestaan (vanaf wachtende 5), kreeg ik de melding dat er geen personeel beschikbaar was, en of ik een bericht achter wilde laten.

status: t-mobile wijst naar hun leverancier en doet niets om die te bewegen, leverancier geeft geen gehoor en ik heb als derde partij geen internet maar wel een contract.


vraag: wat moet ik doen? ik heb geen zin om te switchen van provider (en al helemaal niet in het gedoe dat met t-mobile zal ontstaan wanneer je een contract opzegt omdat zij hun dienst niet leveren), echter is dit ook geen doen zo. hoe krijg ik t-mobile zo ver dat zij hun kant van het contract voldoen?