Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Manchurian Candidate
Manchurian Candidate - 17-12-2022 13:21:44
Geldzaken & Recht

Casino777 houdt zich niet aan de wet?

Beste mensen,

ik speelde op unibet toen zij een licentie kregen van de kansspelautoriteit, had er vertrouwen in dat het wel goed gereguleerd zou zijn. heb een aantal keren winst geboekt bij unibet en binnen enkele seconden uitbetaald gekregen. ik keek rond op het internet en kwam meerdere online casinos tegen in nl, bij velen kon ik niet registreren met een niet nederlands iban. deze informatie kreeg ik van te voren te weten, uiteindelijk kwam ik casino777 tegen zij accepteerden mijn revolut iban wel en werd dus volledig geverifieerd. in de vorige maanden veel gestort zonder geluk. kan gebeuren. eind september win ik een leuk bedrag die ik vervolgens wil laten uitbetalen, nu ineens beginnen er problemen. volgens de klantenservice kan er onder geen omstandigheden uitbetaald worden naar de rekening die ik opgegeven had tijdens de registratie, maar ik ben goedgekeurd ermee denk ik dan. ik moest over allerlei obstakels springen, mailtjes sturen naar de manager met uitleg over de situatie, geen gehoor voor weken. ze waren letterlijk spelletjes aan het spelen met mij, uiteindelijk 19 oktober een klacht ingediend bij de klachtenafdeling van casino777. toen kreeg ik te horen dat ze "problemen hebben met uitbetalen naar revolut" dat is toch heel iets anders dan "helemaal niet kunnen uitbetalen". probleempjes kunnen opgelost worden, casino777 zei dat ze hen best zouden doen om het geld spoedig over te maken op mijn revolut rekening, ik wachtte rustig langer dan 6/7 weken. uiteindelijk vond ik het te lang duren en na wat onderzoeken kwam ik erachter dat ik een hele lange tijd geleden een belgische rekening had geopend. na wat mailverkeer hebben ze die toen geverifieerd, op die rekening zou ik uitbetaald krijgen vanaf 22 november werd ik beloofd, uiteindelijk hebben ze 24 november volgens hen een uitbetaling gedaan. volgens hen zou het 3-5 dagen duren voordat het geld zou verschijnen op de rekening, meerdere malen heb ik contact opgenomen met de customer support die mij verzekerden dat alles goed was en ik het spoedig zou ontvangen. na het verstrijken van de termijn nam ik weer contact op en waren ze ineens niet meer zo aangenaam, ze deden heel geïrriteerd en ongeïnteresseerd in de chat. ik moest een bank statement opsturen en ze zouden contact opnemen met de financiële afdeling voor meer info. dat was meer dan een week geleden. we zijn nu bijna weer 2 weken voorbij na mijn laatste mail naar hen waarin ik dit vermelde;

"geachte casino777 medewerker(s),
 
op dit moment heb ik nul aan welgemeende excuses.
ik hoor hetzelfde bandje al weken achter elkaar draaien. eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het geld overgemaakt is. wanneer ik om transparantie vraag en bewijs van transactie wordt de chat abrupt afgebroken. ik vind het zeer schandalig dat dit überhaupt gebeurt en er een heel lakse houding tegenover staat. dit zou niet de gang van zaken moeten zijn met een casino die een licentie heeft van de ksa. 
we gaan nu al weer naar de 2e week van december, zeer triest dit. nu is het dat jullie zogenaamd weer contact hebben opgenomen met de afdeling. terwijl die allang gecontacteerd zou worden na mijn mail een week geleden. ik zal zien met wat voor smoes er straks weer gesmeten gaat worden."

ik kan niet geloven dat een online casino dit gewoon kan doen in nl terwijl ze gereguleerd worden door de kansspelautoriteit. ik wacht nu al bijna meer dan 3 maanden op het geld en ze negeren mij nu via de email en klantenservice chat wordt abrupt afgebroken. ik zit nu in het buitenland en weet niet meer wat ik kan doen, vandaar dat ik hier op dit forum dit bericht plaats. ik voel mij voorgelogen door de medewerkers van casino777, aan het lijntje gehouden en genegeerd.