
Casino777 houdt zich niet aan de wet?
Beste mensen,
Ik speelde op Unibet toen zij een licentie kregen van de Kansspelautoriteit, had er vertrouwen in dat het wel goed gereguleerd zou zijn. Heb een aantal keren winst geboekt bij Unibet en binnen enkele seconden uitbetaald gekregen. Ik keek rond op het internet en kwam meerdere online casinos tegen in NL, bij velen kon ik niet registreren met een niet Nederlands IBAN. Deze informatie kreeg ik van te voren te weten, uiteindelijk kwam ik Casino777 tegen zij accepteerden mijn Revolut IBAN wel en werd dus volledig geverifieerd. In de vorige maanden veel gestort zonder geluk. Kan gebeuren. Eind september win ik een leuk bedrag die ik vervolgens wil laten uitbetalen, nu ineens beginnen er problemen. Volgens de klantenservice kan er onder geen omstandigheden uitbetaald worden naar de rekening die ik opgegeven had tijdens de registratie, maar ik ben goedgekeurd ermee denk ik dan. Ik moest over allerlei obstakels springen, mailtjes sturen naar de manager met uitleg over de situatie, geen gehoor voor weken. Ze waren letterlijk spelletjes aan het spelen met mij, uiteindelijk 19 oktober een klacht ingediend bij de klachtenafdeling van Casino777. Toen kreeg ik te horen dat ze "problemen hebben met uitbetalen naar Revolut" Dat is toch heel iets anders dan "helemaal niet kunnen uitbetalen". Probleempjes kunnen opgelost worden, Casino777 zei dat ze hen best zouden doen om het geld spoedig over te maken op mijn Revolut rekening, ik wachtte rustig langer dan 6/7 weken. Uiteindelijk vond ik het te lang duren en na wat onderzoeken kwam ik erachter dat ik een hele lange tijd geleden een Belgische rekening had geopend. Na wat mailverkeer hebben ze die toen geverifieerd, op die rekening zou ik uitbetaald krijgen vanaf 22 november werd ik beloofd, uiteindelijk hebben ze 24 november volgens hen een uitbetaling gedaan. Volgens hen zou het 3-5 dagen duren voordat het geld zou verschijnen op de rekening, meerdere malen heb ik contact opgenomen met de Customer Support die mij verzekerden dat alles goed was en ik het spoedig zou ontvangen. Na het verstrijken van de termijn nam ik weer contact op en waren ze ineens niet meer zo aangenaam, ze deden heel geïrriteerd en ongeïnteresseerd in de chat. Ik moest een bank statement opsturen en ze zouden contact opnemen met de financiële afdeling voor meer info. Dat was meer dan een week geleden. We zijn nu bijna weer 2 weken voorbij na mijn laatste mail naar hen waarin ik dit vermelde;
"Geachte Casino777 medewerker(s),
Ik kan niet geloven dat een online casino dit gewoon kan doen in NL terwijl ze gereguleerd worden door de Kansspelautoriteit. Ik wacht nu al bijna meer dan 3 maanden op het geld en ze negeren mij nu via de email en klantenservice chat wordt abrupt afgebroken. Ik zit nu in het buitenland en weet niet meer wat ik kan doen, vandaar dat ik hier op dit forum dit bericht plaats. Ik voel mij voorgelogen door de medewerkers van Casino777, aan het lijntje gehouden en genegeerd.
Topantwoord

IUndien u van mening bent dat men zich niet aan de wet houden is mijn advies: hier melden https://kansspelautoriteit.nl/contact/ (zie hetgeen in de eereste katern links boven staat).
Topantwoord

Ik zou dit in zijn geheel dan maar doorsturen aan Casino 777. Kan men gelijk de site lezen waarop u deze klacht heeft gedeponeerd.
Ze hebben mijn account geblokkeerd..
Topantwoord
Heel makkelijk om te zeggen dat ik contact moet opnemen met een afdeling die ineens niet meer reageert.
Ik heb zo een vermoeden dat Amber u niet verder kan helpen. Ze zegt namelijk "Ik kan je niet verder helpen. Als ik het kon zou het minder moeite zijn om je direct te helpen". Heel vervelend, maar ze kan het niet. Voord e consument is het heel vervelend, maar vanuit een organisatie wel zo veilig dat niet iedereen bij alle informatie kan.

Betaal methoden:
https://www.bemybet.com/nl/casino777-betaalmethodes/#Betaalmethoden_die_je_bij_Casino777_kunt_verwachten
Uitbetalen:
https://www.bestecasinobonussen.nl/instructie/hoe-betaal-ik-uit-bij-777-n
Trustpilot:
https://nl.trustpilot.com/review/casino777.nl
Klachtenkompas:
Topantwoord

Hallo Machurian Candidate ,
U bent niet de enige , lees deze klachten , klik op de rode regel.
https://nl.trustpilot.com/review/casino777.nl
Lees hier Art 21 van de voorwaarden :
https://www.casino777.nl/algemene-voorwaarden
Ik zag die review van ene "Sergej" die ook met dezelfde praktijken te maken heeft. Hopelijk ziet hij deze post. En elk ander persoon die dit ook meemaakt.
Ik heb allang een officiële klacht ingediend die nu afgesloten is want ze hadden "uitbetaald"
Ze moeten zich diep schamen dat ze dit mensen aandoen.

Dan zoals @heremietkreeft aangeeft , klacht indienen bij kansspelautoriteit , staat ook in de voorwaarden .Ik weet niet of het hetzelfde is , maar als u kijkt naar klachten over casino777be , daar zijn meer mensen die niet uitbetaald worden .
Ik heb al een aantal keer een klacht ingediend bij de Kansspelautoriteit. Je hoort er niks van terug omdat ze geen terugkoppeling geven.

Dit staat ook op de site van kansspelautoriteit https://kansspelautoriteit.nl/contact/probleem-melden/
Tja juridisch loket heb ik ook al om advies gevraagd, we hadden dus samen het mailtje opgesteld en opgestuurd naar Casino777 op 19 oktober. Toen gaf Casino777 gehoor, of daar leek het op toen ze toch uiteindelijk uit gingen betalen. Nu bijna bijna weer een maand verder sinds ze claimen het geld overgemaakt te hebben nog niets..

Oh , dit wordt een gebed zonder end .
Online gokken zou een van de zwaarst gereguleerde sectoren moeten zijn maar ik merk er niks van als ze dit toch gewoon kunnen doen. Het kan niet zo zijn dat men duizenden stort zonder problemen maar wanneer er eens uitbetaald moet worden casinos spelletjes gaan spelen om uitbetaling uit te rekken. Het grappige is dat ik dit nooit heb meegemaakt bij Maltese casinos. Werd altijd netjes uitbetaald binnen de afgesproken tijd.

@Marchurian Candidate ,
Benedenaan de site zie ik staan : Casino de Spa NV is gevestigd te Rue Royale 4 , 4900 Spa , Belgie .
Neem eens contact op met ECC , niet geschoten is altijd mis , zie deze link en scroll voor contact helemaal naar beneden .
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Dankjewel voor deze link :)

Graag gedaan , suc6
Dat het lang duurt voordat je uitbetaling op je rekening staat is bij de meeste Nederlandse online casinos. Alleen Unibet, Kansino en Betcity betalen per omgaande uit in principe. Hoewel hogere bedragen van meer dan € 1.000,-- vaak langer duren. Worden dan in de wacht gezet. Je moet zelf daarop reageren als dat langer dan een dag duurt. Dan werd het bij mij snel opgelost bij o.a. HC en Betcity.
Wat bij u is gebeurd is absurd. Mijn ervaring met de KSA is prima dus begrijp niet zo goed waarom dat bij u ook fout gaat.
Bij Unibet een mega groot bedrag gewonnen en het stond binnen seconden zonder poespas op mijn rekening, dit bedrag bij Casino777 gaat om 1400 euro wat een loutere bedrag moet zijn voor een casino die miljoenen winst maakt per jaar. Ze moeten zich diep schamen. Het zou mooi zijn als Kassa hier aandacht aan schenkt, er zullen vast veel meer mensen kampen met ditzelfde probleem maar die niet op het internet erover schrijven.

Kassa gaat hier geen aandacht aan besteden. Het hele gokken krijgt zo min mogelijk aandacht op tv en in de media en dat is terecht.
Kassa gaat niets faciliteren wat verslaving in de hand zou kunnen werken.
Heb je de redactie hierover benaderd? Op het forum reageren ze niet.
Justmeagain. Wat heeft dit met verslavingen te maken?
Dit is juist een voorbeeld hoe een consument belazerd wordt. Daar zou Kassa wat mij betreft best aandacht aan mogen besteden
Het zou goed zijn als Kassa licht zou schijnen op praktijken die online casinos uithalen bij spelers. Misschien dat dit ervoor zou zorgen dat mensen afschrikken.
De kansspelauthoriteit houdt zich denk ik voornamelijk bezig of het casino eerlijk speelt, dwz. de aangeboden spellen ook daadwerkelijk aan random generatoren hangen en u dus een eerlijke winst/verlieskans bieden. Geen "verzwaarde dobbelstenen" etc.
Voor de betalingen geldne denk ik de normale regels voor internet diensten. Zij zullen u uiteindelijk uw winst moeten uitbetalen als u een in de EU geaccepteerd IBAN heeft.
Topantwoord
Manchurian, als het casino beweert dat zij het geld hebben overgemaakt op een bepaalde datum dan is het toch gemakkelijk te bewijzen met een kopie van de bij - en afschrijvingen van de 10 dagen daarna van jou bankrekening?
Ik zou die kopie aan KSA sturen. En omdat het inmiddels heel lang heeft geduurd aangifte doen bij politie. Of dat ook digitaal kan vanuit het buitenland waar jij verblijft weet ik niet. Maar zou wel naar die mogelijkheden kijken.
Inmiddels hebben ze mijn account geblokkeerd, kan niet meer inloggen..
Maar ik neem toch aan dat je de gegevens wel ergens hebt bewaard? En je bankrekening kun je toch wel openen?
Nu kan ik ineens weer inloggen en heeft de klantenservice mij gezegd dat ze een mail gaan doorzetten naar de desbetreffende afdeling met hoge prioriteit maar ik zie nog geen mail..
Straks is er weer een week voorbij.
De klachtenafdeling die vroeger wel reageerde negeren mijn mails nu al voor 7/8 dagen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Krimpflatie ook al bij abonnementen
We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.
Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3
...
Lees meer
Wie sup krijgt suptoeslag
Sinds 1 juli 2023 moet er een plastic-toeslag betaald worden voor producten die wegwerpplastic bevatten, ook wel SUP-artikelen genoemd. Ook in de supermarkt. Supermarkten bepalen zelf de hoogte van deze toeslag. Niet alle producten met plastic bevatten deze toeslag.
Wie krijgt deze toeslag en is er toezicht dat deze inkomensten uitgegeven worden aan de juiste (duurzame) doeleinden?
...
Lees meer
Mag een plastic heffing (hef.sup) op een volledig kartonnen verpakking van 100 ml Ben&Jerry's ijs?
Kocht het bij AH. Nadat de vraag digitaal niet was beantwoord, heb ik gebeld. Na 20 minuten wachten zei de medewerker dat dat was toegestaan. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer