Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Hoe krijg ikmijn geld terugvan de ah blackfriday Betersport.nl hometrainer?

Ik heb op black friday een voucher gekocht bij de ah voor een home trainer. fiets die werd geleverd was niet goed. retour geacccepteerd en zou mijn geld terug krijgen. beter sporten bleeft dat wekenlang volhouden. heb de afgeloen weken met de ah klantenservice proberen te communiceren en word naar beter sport gestuurd. daarna paar keer gebeld. de eerst keer was mijn aankoop niet bekend maar er zou spoedige contact worden opgenomen. nooit meer iets van gehoord. week later weer gebeld. casus was helemaal niet maar zou worden doorgespeeld naar de backoffice. gechat om te controleren of de de zaak werd opgepakt. kreeg ik een medewerker aan de lijn die beweerde dat mijn email adres niet klopte en de zaak zou niet bekend zijn. gebeld toen ik kreeg ik man met een vrouwenstem aan de lijn die nog voordat hij mijn naam en adres had gevraagd al meldde dat de zaak neit bekend was. ondanks herhaalde verzoeken om een zaak aan te maken en het probleem op te lossen werd dit gewerigerd en hing hij op. kortom, je kunt een aankoop doen bij de ah en vervolgens als klant nergens terrecht bij uitblijven terug betaling terwijl werd betaald met pin. de ah heeft geen winkelkeurmerk dus bij die organisatie kun je ook niet klagen.

betr sport beweert al een maand dat er een restitutieverzoek is gestuurd naar de appie. ik waag dat te betwijfelen want een kopie kunnen ze niet leveren en de zaak is niet bekend bij de ah.

heeft iemand advies hoe dit opgelost te krijgen na bijna maand proberen via de diverse klantenservices en voorgelogen te zijn door zowel betesport.nl alsook de albert heijn die beiden gewoon lak hebben aan hun klanten? alvast reuze bedankt want ik word ik hier gillend gek van en 174 euro is voor mij als student best veel geld.