Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AmbuPijl
AmbuPijl - 27-01-2023 21:00:05
Winkels & Webshops

Op 10KM hoogte onterecht 2x afgeboekt

Op mijn terugreis vanaf egypte kocht ik bij transavia een powerbank twv €45,--   tijdens deze vlucht kon je alleen contactloos betalen maar dat was geen probleem voor mij echter de transactie via m'n iphone(+bankpas) lukte niet maar gelukkig met de bankpas wel. thuisgekomen zie ik echter dat er wel 2x €45,-- van mijn rekening is afgeboekt door transavia. de volgende dag uiteraard contact gezocht met klantenservice en kreeg ik het geruststellende bericht dat dit probleem bekend was en dat het ten onrechte afgeboekte geld zo snel mogelijk retour gestort zou worden. ondertussen ben ik bijna 7 weken verder, heb ik 5x contact gehad gehad met die klantenservice en iedere keer weer de geruststellende reactie dat het bekend is en dat het deze week terug gestort zal worden echter ik heb nog niets ontvangen.
dit nodigt nou bepaald niet uit om een volgende keer weer iets aan te schaffen tijdens de vlucht. ik kom bij klantenservice transavia nu niets verder; is er iemand die weet hoe ik dit wel afdoende kan aanpakken? enkele reacties van klantenservice:
*hi robert, fijn dat je contact opneemt met ons. je hebt dubbel betaald zeg je. maak je geen zorgen dat probleem is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk teruggestort op je rekening. het kan paar dagen duren.  *goedemiddag, bedankt voor je bericht. ik heb het even nagekeken en ik zie dat het al bekend is bij ons dat er 2 keer is afgenomen van je rekening mijn excuses hiervoor. vanwege drukte kan het 2 weken duren dat je het geld op je rekening krijgt. *ik heb het geregeld en het wordt volgende week vrijdag overgemaakt. nogmaals excuses voor het ongemak.