Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jaap47
Jaap47 - 31-01-2023 16:16:37
Geldzaken & Recht

ING-pas vervangen.

Op initiatief van ing werd in 2021 mijn "oude" betaalpas vervangen door een nieuw model. zover geen probleem. echter, bij contactloosbetalen weigert de pas in diverse winkels wel erg vaak. betaallimiet is voldoende. betalen d.m.v. pas invoeren in betaalapparaat is geen probleem.
nu wil ik de kaart omruilen voor een goed werkende betaalpas.
ing vraagt hiervoor een betaling van €4,50.
is het niet zo dat mij een niet-goed-werkend product is geleverd? de kaart hoort dan toch gratis te worden vervangen?