Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Manchurian Candidate
Manchurian Candidate - 03-02-2023 16:21:21
Geldzaken & Recht

Flixbus Tickets gekocht niet gekregen, geld na bijna een maand niet terug

Flixbus denkt heel slim te zijn met de sluwe praktijken die zij inzetten als een persoon zijn/haar geld terug wilt, nadat flixbus geen tickets levert. geld afgeschreven geen tickets. je belt naar duitsland en krijgt dan te horen dat het binnen 72 uur gerectificeerd zal worden, dat gebeurt niet. bel ik weer wordt er een case aangemaakt waar ik na bijna een maand later nog geen statusupdate over heb gekregen. toch belachelijk dat een bedrijf zoals flixbus dit gewoon kan flikken bij mensen? ze maken je het moeilijk om iemand aan de lijn te krijgen, krijg je iemand aan de lijn kan diegene ineens niets doen om de situatie op te lossen. flixbus moet hard aangepakt worden. ik geef niet op maar wat nu met alle andere mensen die wel opgegeven hebben en flixbus het geld lekker blijft behouden. wat kan je met dit soort bedrijven doen?