Flixbus Tickets gekocht niet gekregen, geld na bijna een maand niet terug
Flixbus denkt heel slim te zijn met de sluwe praktijken die zij inzetten als een persoon zijn/haar geld terug wilt, nadat Flixbus geen tickets levert. Geld afgeschreven geen tickets. Je belt naar Duitsland en krijgt dan te horen dat het binnen 72 uur gerectificeerd zal worden, dat gebeurt niet. Bel ik weer wordt er een case aangemaakt waar ik na bijna een maand later nog geen statusupdate over heb gekregen. Toch belachelijk dat een bedrijf zoals Flixbus dit gewoon kan flikken bij mensen? Ze maken je het moeilijk om iemand aan de lijn te krijgen, krijg je iemand aan de lijn kan diegene ineens niets doen om de situatie op te lossen. Flixbus moet hard aangepakt worden. Ik geef niet op maar wat nu met alle andere mensen die wel opgegeven hebben en Flixbus het geld lekker blijft behouden. Wat kan je met dit soort bedrijven doen?
Probeer het eens met een formulier als bellen niets oplevert.
https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=nl_NL
https://www.klacht.nl/flixbus/
16.35u
https://nl.trustpilot.com/review/flixbus.nl
Sinds 10 januari al ingevuld. Nooit meer iets gehoord.
Klacht melden dan?
Daarvoor heb je een boekingsnummer nodig die ik niet heb, dit bedrijf is echt te zot voor woorden. Nooit meer.
Ze maken een fout en moeten daarom dus hard aangepakt aangepakt worden.
Ik vind dat u zwaar overdreven reageerd
Ik heb al meer dan honderden klachten van mensen die hun tickets en geld niet teruggekregen hebben en ik ben nog niet klaar met lezen. Flixbus medewerkers zijn goed in liegen en bedriegen. Daarom nooit meer dit bedrijf.
Hallo Manchurian Candidate ,
Lees hier eens ,
https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-Geld-is-gedebiteerd-van-mijn-account-maar-ik-heb-geen-ticket-ontvangen-Wat-moet-ik-doen?language=nl_NL
Anders neem eens contact op met ECC , scroll in de link naar beneden ,
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Dat ga ik doen dankjewel!
Graag gedaan , suc6
Ik mag hopen dat alle zware woorden onderbouwd kunnen worden. Liegen, bedriegen, sluwe praktijken.
Flixbus is niet bepaald een vage onderneming die leeft van foute zaken, het is een fatsoenlijk transportbedrijf. Dat er schijnbaar systemen zijn die niet goed werken hebben medewerkers geen invloed op. Het zal wat zijn als een front-office medewerker zelfstandig betalingen mag doen.
Ja ze zijn oplichters in mijn ogen met stotterende medewerkers die je op een dwaalspoor zetten. Mensen daar aan de telefoon kunnen niet eens fatsoenlijk Engels spreken. Maar liegen en je voor de gek houden? Eerste klas.
Leer eerst de betekenis van oplichting, dat is hier niet aan de orde. U belt zelf naar Duitsland, waarom zouden ze daar Engels moeten spreken? Omdat u geen fatsoenlijks Duits kan?
Ik snap heel goed dat u op deze manier niet goed geholpen zal worden.
kunnen niet eens fatsoenlijk Engels spreken
Waarom spreekt u ze dan niet aan in het Duits? Het is een Duits bedrijf.
Ik bel naar Duitsland omdat die oplichters anders het geld niet terugstorten. Die zogenaamde 72 uur die ze zeggen klopt niks van. Jullie 2 moeten wel de grootste kontenlikkers van malafide bedrijven zijn.
Pardon?
U hebt gelijk, je moet je afkomst nooit verloochenen. Sie sollten niemals Ihre Herkunft verleugnen
Wenn du nach Deutschland rufst, warum sprichst du kein Deutsch?
Wat een zwaar ovwrdreven gedrag van TS. Als ik zo'n persoon "am Apparat" kreeg kon hij van mij ook het hin und wieder kriegen.
Wie weet spreekt hij ook niet eens fatsoenlijk Engels.
Mijn Engels is "impeccable" maak je daar maar niet druk om. Die moffen hebben al een bericht gestuurd na het dreigen met sancties. "Press 1 for English" krijg je 1 of andere mongool aan de lijn die gebrekkig Engels praat en niets begrijpt wat je uitlegt. F*ck Flixbus.
Dan maar lekker laten rusten en met de trein of auto gaan. Niet dan per ongeluk de FlixTrain nemen dan he. Heeft u het boekingsnummer ondertussen al opgevraagd online?
Moffen? Als u aan de telefoon zo onfatsoenlijk bent. Doe ff normaal man.
kunnen niet eens fatsoenlijk Engels spreken
Waarom spreekt u ze dan niet aan in het Duits? Het is een Duits bedrijf.
Internationaal bedrijf gevestigd in Duitsland*
Ja, maar u vergeet dat Nederland een uitzondering is met het spreken van verschillende talen. U kunt in Duits ook naar een Engels sprekende medewerker vragen.
Anders stuurt u een brief en als uw Duits niet goed is, is er nog altijd Google translate.
Bericht en vervolgberichten gemeld.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die ongefundeerde, agressieve beschuldigingen en reacties op berichten van forumleden
Mensen denken tegenwoordig alles maar te kunnen schrijven....
Laat gaan joh, helemaal niet druk om maken. De enige die zich laat kennen is de TS en niemand anders.
Hallo, heel goed dat u vol blijft houden.
Ik kan u niks anders aanraden om de klachtenprocedure en de pagina passagiersrechten er nog eens goed op na te slaan.
Wat betreft opmerkingen over de communicatie: bij een internationaal bedrijf wordt er zeker Engels gesproken door medewerkers. En hier gaat het over een bedrijf wat vervoer naar alle streken in Europa verzorgt.
Daarbij is het bij de moderne/jongere generatie Duitsers heel gebruikelijk om Engels te spreken, ook in Nederland.
Beste TS, u klaagt dat ze niets kunnen doen omdat u geen boekingsnummer hebt. Klik hier hoe u het boekingsnummer opnieuw kan ontvangen.
Verder zie ik maar een paar klachten online van mensen die ook geen ticket hebben ontvangen. Althans, wat ze zeggen. Het kan in de spambox gekomen zijn en in 2016 is er een storing geweest. Echter is online makkelijk alles opnieuw te laten versturen.
Juist in deze tijd waar meer online gedaan word kan je ook online een hoop zelf oplossen.
Kent u de Franse uitdrukking: Cést le ton qui fait la musique? 'Het is de toon de de Muziek maakt'?
Waarom gebeld en niet dit benut: https://help.flixbus.com/s/topic/0TO3X000000VOq7WAG/request-a-refund?language=nl_NL ?
Heb ik allang gedaan, kreeg ik een paar idioten die vragen naar een boekingsnummer die ik nooit gekregen heb. Misselijkmakend bedrijf die hopen dat men opgeeft zodat zij het geld kunnen houden bij niet geleverde diensten.
Dan is de grote vraag: hoe gen waar heeft u dan geboekt? Was dat wel bij het goede boekingspunt en niet bij één of andere 'tussenpersoon'?
Het boekingsnummer is gewoon online op te vragen. Paniek om niets.
@NEODUTCHIO: u reageert onder min vraag waar dan geboelk is, mogelijk via een verkeerde plek? In de ook door mij gegeven verwijzingen staat hoe Flixbus te benaderen is en ook hoe het boekingsnummer opgevraagd kan worden.
Ik reageerde op meer plekken op TS.
Grote goedheden,
wat zul jij een vreselijk leven hebben onder je steen. Je vloekt, tiert, scheldt en weet ik wat nog meer. Je weet zelfs niet je fatsoen te bewaren tegen mede forumleden.
Ze hebben je handvatten genoeg gegeven hoe je achter je boekingsnummer kunt kopen en nog blijf je hoog van de toren blazen. Iets met splinter en balk komt in mij op.
Bah bah.
Mevrouw,
Ik heb dat allemaal al geprobeerd voordat ik hier op het forum kwam schrijven. Ik haat bedrijven als Flixbus die op zeer slinkse wijze mensen geld afhandig willen maken. Klantenservice die niks weet en kan. Lijkt wel een "highschool project".
Ik scheld niemand uit hoor. Ik hou van jullie.
quote
Die moffen
unquote
Dit is, voor mij, wel het ergste schelden dat ik in je reacties gelezen heb. Dat stoort mij enorm. Getuigt voor mij niet van fatsoen.
Maar verder... doe je ding
Ik heb het topic van deze hufter gemeld voor de beledigende teksten maar zoals meestal doet de redactie hier niets aan maar houden zich bezig met allerlei spijkers op laag water zoeken
Dus bij het invullen van het mailadres bij het opnieuw laten versturen van het boekingsnummer blijft u maar niets krijgen? Wonderlijk, werkt hier perfect.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer