Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don.quichot7 - 08-02-2023 16:06:31
Computers & Telefonie

Cool blue

afgelopen december (2022) een oneplus nord ce2 lite gekocht via cool blue.
helaas werkte de vingersensor binnen enkele weken niet meer. deze zit ongelukkigerwijs in de aan- & uitknop van de telefoon.
de reparatie onder garantie aangeboden bij cool blue. maar dan, op 16 januari aangemeld en in week 3 mijn mobiel opgestuurd.
vandaag 8 februari krijg ik een mail met de aankondiging dat de reparatie niet onder garantie valt. 
ik kan het toestel laten vernietigen dat is gratis (is dat een keus?)
ongeprepareerd retouren, dat kost mij 39,94 €
of laten repareren, dat kost 54,84 €
een paar zaken wat mij dwars zit:
* ten eerste, onder garantie iets aanbieden en dan vervolgens kosten in rekening brengen
* ten tweede, hoezo niet onder garantie, de reparateur stelt dat het toestel gevallen is maar dat is niet zo
  het klopt dat het aan- en uitknopje beschadigd is  dit komt (kennelijk) door mijn duimnagel maar dan vind ik dit een constructie fout (te zwak materiaal)
* ten derde, ik ben gedwongen om te betalen, een nieuw toestel vernietigen doe je niet (althans ik niet) dus ik heb het bedrag van 54,84 €
   nu overgemaakt. ik mis de menselijke maat bij cool blue...