Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Pakket niet kunnen ophalen bij een pakketpunt
Ik heb een bestelling gedaan bij cozylights wegens prive-omstandigheden kan ik het pakket niet ophalen bij een pakketpunt.
nu krijg ik vandaag dit mailtje van cozylights:
jouw bestelling staat klaar bij het postnl ophaalpunt die je hebt opgegeven.
kijk in de track and trace:
je bestelling ligt er al een tijdje en zal terug gestuurd worden op 2 maart, dit is de laatste melding die wij doen, zodra het pakketje terug gestuurd is, kunt u uw geld niet meer terug vragen.
maar dit mag toch helemaal niet, als het wordt teruggestuurd waarom zou je het geld niet krijgen?
(ik heb ook trouwens besteld via klarna binnen 30 dagen betalen; dus nog niet betaald maar dan nog)